13 September 2010

1Malaysia Bakar Lemang, 1Dunia Bakar Qur'an

Ketika umat Islam sibuk mencari buluh utk membuat lemang, ketika umat Islam 1malaysia sibuk pergi ke bazar membeli juadah utk berbuka, terdapat di celah2 dunia satu kelompok 'syaitan' yg melalui perncgn bodohnya utk membakar al-Quran, kitab suci Umat islam..

Terry Jones, seorang paderi di sebuah gereja di Florida,AS dalam rancangan utk membakar al-Quran bersama2 kelompok jahanamnya. Alasan bodohnya hendak membakar al-Quran ialah al-Quran yg mengajar umatnya erti keganasan selain sbg protes dlm cdgn pmbinaan masjid di ground zero di bekas tapak wtc,AS.

Kita sbg umat Islam, bgkitlah dlm memerangi puak2 kuffar sepertinya terry jones, si syaitan jahanam yg sentiasa dilaknat oleh Allah swt.. kerana itu, tdk hairanlah jika dia mengatakan telah menerima lebih seratus ugutan bunuh. barulah padan dgn muka..jgnlah kita umat Islam bergduh dan menghentam sesama sendiri disebabkan fahaman ideologi dan politik yg sentiasa memberi ruang dan peluang kepada org2 kafir menghancurkan agama Islam di muka bumi ini..nauzubillah. Sebaliknya tentanglah dan perangilah puak2 kafir laknatullah yg sentiasa terpesong dari ajaran islam.

Kepada terry jones si syaitan jahanam, andalah yg patut dibakar bersama puak dan agama kamu, dan kitab2 kamu yg sesat lg menyesatkan.. Sesungguhnya Allah telah menyediakan neraka utkmu dan puak2 kamu di akhirat kelak.

Agama Islam agama kebenaran dan keamanan utk semua..

No comments:

Popular Posts